Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Knihy, které přečtu v roce 2016:  1. Rebel – A. Tintera 2. Padesát odstínů svobody – E. L. James 3. Winter – Merissa Meyer ...

čtvrtek 28. května 2015

Návštěva knihovny 1

Tak jsem dneska byla v knihovně a uloupila jsem hned několik knih. Netuším, jestli přečtu všechny, protože většinou si jich beru domů víc, abych si pak mohla vybírat, kdyby mě náhodou některá nebavila.

Nejvíce se těším na Leonarda a Šepotání. Ty budu mít přečtené hned a zbytek? To je zatím ve hvězdách.

Přikládám fotku půjčených knih :)


2 komentáře:

  1. K Šepotání bych se taky někdy ráda dostala, tak snad brzy ^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že o nic nepřicházíš. Už jsem asi moc stará na takovou knížku. Nelíbila se mi...
      Každý ale má svůj názor, tak třeba tebe zaujme :)

      Vymazat