Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Knihy, které přečtu v roce 2016:  1. Rebel – A. Tintera 2. Padesát odstínů svobody – E. L. James 3. Winter – Merissa Meyer ...

pátek 29. května 2015

Monument 14

Monument 14 

Autorka: Emmy Laybourne
Počet stran: 292 s.

Hodnocení: 70 %


Pokukovala jsem po Monumentu 14 už hodně dlouhou dobu 
a nikdy jsem se nepřinutila ke čtení. Teď jsem docela ráda, že jsem to odložila. Jedná se totiž o trilogii a v Česku už naštěstí vyšly všechny díly, tak se nemusím napínat a nemusím čekat na pokračování!
Čtení se mi líbilo ihned od začátku, protože se tam prostě něco stalo. U některých knih musíte čekat sto stran a stejně se ničeho pořádného nedočkáte.
Vlivem extrémního počasí zůstanou děti, které jeli do školy 
a havarovaly, uvěznění v supermarketu. Ve zprávách ale hlásí také o úniku nějakého „plynu“ či něčeho takového, a proto je nutné se zabarikádovat a nevycházet.
Mně by se teda ohromně líbilo být pár dní zavřená v obchoďáku, kde mám všechno na co si vzpomenu!
Děcka z toho ale tak odvázané nejsou, protože přece jenom každý z nich je jinak starý a pochází z jiné vrstvy a ve škole se spolu pomalu nekamarádí.

Boj o přežití začíná! 

Žádné komentáře:

Okomentovat