Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Knihy, které přečtu v roce 2016:  1. Rebel – A. Tintera 2. Padesát odstínů svobody – E. L. James 3. Winter – Merissa Meyer ...

středa 27. května 2015

Americký sniper

Americký sniper 

Autor: Chris Kyle 
Počet stran: 396 s. 

Hodnocení: 80 % 


Pokud se vám dostane do ruky kniha americký sniper, tak si ji nenechte proklouznout mezi prsty, protože opravdu stojí za to.
Autobiografický příběh amerického SEALa Chrise Kyle vám nedá spát, když si začnete číst o tom, kdo vlastně byl a na jakou až pozici se vypracoval za ta léta, kdy sloužil.

V některých momentech mě samozřejmě hrdina štval a části o jednotlivých zbraních jsem trochu přeskakovala, ale i tak mi tahle kniha utkvěla v paměti na pěkně dlouhou dobu a musím se přiznat, že Chrise Kylea obdivuji. Za jeho odvahu a oddanost jeho zemi, která někomu může přijít až příliš silná a zvláštní. 


Poznámka: Viděla jsem i filmové zpracování a opravdu nevím, jestli se mi víc líbila kniha nebo film, protože každé z toho mělo něco do sebe. 

Žádné komentáře:

Okomentovat