Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Knihy, které přečtu v roce 2016:  1. Rebel – A. Tintera 2. Padesát odstínů svobody – E. L. James 3. Winter – Merissa Meyer ...

pondělí 4. ledna 2016

PROSINEC 2015

Rozhodla jsem se, že každý měsíc budu informovat o knihách, které jsem si koupila/pořídila/dostala... atd. 
Samozřejmě vzhledem k tomu, že byly vánoce, tak mám knih celkem požehnaně a doufám, že je všechny co nejdříve přečtu.. :) 


Předem se omlouvám za kvalitu fotek, protože je to foceno jenom mobilem a ten můj zrovna nemá kdo ví jak skvělý foťák.. 

První kniha, kterou chci představit je Sempre Navěky... Hodně dlouho jsem po ní pokukovala, jelikož mě zaujala svou obálkou 
a možná vás to překvapí, ale ani jsem si nepřečetla anotaci nebo jakoukoliv recenzi a rozhodla se, že ji prostě chci. 
Momentálně ji mám rozečtenou a je opravdu úžasná.. Zase jeden 
z mála nevšedních příběhů, který vás chytne za srdce... Takže i když nemám dočteno, tak doporučuji :)







Další knihy, které tady mám jsou klasiky... Jako zabít ptáčka mě velmi zajímá a Annu Kareninu jsem viděla film, který se mi dost líbil, i když ne každý na něj má tak kladný názor jako já...To mě přivedlo k tomu, abych si přečetla 
i knihu... Má sice asi přes 800 stran, ale ani to mě neodrazuje, pokud příběh bude stát za to :)







Další čtyři krásky jsem dostala také k vánocům. Útěk 
z teritoria smrti mám zatím rozečtený. Už jsem asi v půlce, ale stále nějak nevím, co si o téhle knize mám myslet... Uvidíme, jaké ze mě vyleze hodnocení, až knihu dočtu do úplného konce... Třeba to nakonec nebude tak zlé.. 
Na Divočinu se těším, protože knihu podobného zaměření jsem asi žádnou nečetla, takže to pro mě bude něco nového... 
Sloupu do nebe se začínám trochu bát, takže snad mě nezklame. 
A Pokud zůstaneš už mám přečteno. Zhltla jsem knihu během pár hodin a celkem se mi líbila. Taková příjemná oddechovka, která vás ani neurazí, ani příliš nenadchne. 



Odveď mě domů jsem si objednala z buxu už na začátku prosince, ale stále sem se nedokopala 
k přečtení, i když si myslím, že se mám na co těšit. 
Jezdecký tábor Yonahlossee jsem ukořistila 
v Levných knihách, kam vždy ráda zavítám... Myslím, že by mi tam měli zakázat chodit, protože jsem tam věčně vlezlá a prostě se tam nemůžu nezastavit, když procházím okolo... 


Ano, je to velmi překvapující, ale Cinder jsem taky zakoupila v Levných knihách. Už ji mám sice přečtenou dávno, ale to vůbec nevadí.. Sérii Měsíčních kronik jsem si velice oblíbila a už se nemůžu dočkat vydání Winter. :) 
Životy, které jsme ztratily.. to je prostě srdcovka.. Jen mě mrzí, že nevydají poslední díl této (pro mě) epické trilogie... Nejspíš se budu muset odhodlat a přečíst si ho v angličtině... 


Ženu v kleci už mám také přečtenou, ale tahle kráska pochází 
z Miniknihovničky, která je u nás ve škole.. 
Pokud nevíte, co je to miniknihovna, tak se mrkněte na jejich stránky: http://mini.knihovna.cz/

Vyhnání Gerty Schnirch mi doporučila kamarádka a já jsem si ji poručila na vánoce.. Moje přání bylo splněno! 
České autory sice moc nemusím, ale třeba K. Tučková něčím překvapí... 





 Síla vzdoru a Forrest Gump také pocházejí z miniknihovničky... Sílu vzdoru už mám také přečtenou delší dobu a Forresta jsem dočetla zrovna včera... Nesplnilo to ale moje očekávání a jsem zklamaná...



K posledním dvěma knihám ani nevím, co bych napsala, jelikož 
o nich nic moc ani nevím... 
Snad se k jejich přečtení taky dopracuji :) 






Za měsíc prosinec jsem si tedy pořídila 18 knih, což je vážně úctyhodné číslo.. 
Uvidíme, jak se vyvine leden...ale zase jsem zabruslila na bux.cz.. takže asi hodně.. 



Žádné komentáře:

Okomentovat