Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Knihy, které přečtu v roce 2016:  1. Rebel – A. Tintera 2. Padesát odstínů svobody – E. L. James 3. Winter – Merissa Meyer ...

čtvrtek 14. ledna 2016

Návštěva knihovny 3



Tak jsem navštívila knihovnu... klidně bych si vzala knížek víc, ale mám toho na čtení tolik, že bych to stejně asi ani nestíhala. 
Vášnivého sprosťáka už jsem i stihla přečíst, než jsem se dostala k napsání příspěvku a jsem zklamaná. Dvě hvězdičky.. Na to jak mě vášnivý svůdník okouzlil, tak tohle pro mě bylo fiasko stejně jako Božský hráč od dvojice těchto autorek. 
Z lásky k vám je pro mě neznámé, ale zaujala mě obálka.  
Monument 14: Cesta pustinou, Rodinnou čest a Zmizelé dívky už mám v plánu dlouho, takže směle do toho a snad se tu objeví i hodnocení na nějaké tyto kousky. :)



1 komentář:

  1. Pěkný výběr knížek :-) K Monumentu 14 bych se taky někdy ráda dostala.

    OdpovědětVymazat