Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Knihy, které přečtu v roce 2016:  1. Rebel – A. Tintera 2. Padesát odstínů svobody – E. L. James 3. Winter – Merissa Meyer ...

pondělí 11. ledna 2016

Deklarace smrti



Napsala: Gemma Malley 
Počet stran: 256 

Anotace: 

Velká Británie, rok 2140. Život na Zemi se změnil od základů. Lidská civilizace už není ohrožena smrtelnými nemocemi, na které věda objevila léky. Nesmrtelnost však přináší i možná rizika - největším z nich je přelidnění. Proto byla přijata Deklarace - každý obyvatel může mít jen jedno dítě... Kdo zákony poruší, bude potrestán. Patnáctiletá Anna se narodila rodičům, kteří měli dvě děti. Nyní je označována za "Přebytečnou". Jaký život ji čeká? Dokáže se vyrovnat se svým osudem vyděděnce?

---- 







První bych se asi vyjádřila k obálce, protože u téhle knihy na ní docela záleží. Kdyby neudělali nové vydání, které má tak poutavou obálku... po tom starém vydání bych asi nesáhla... 

Nicméně příběh je zajímavý. Hlavní hrdinka mě místy štvala a měla jsem  chuť ji uškrtit.. škoda, že to nejde.. 
Určitě to pro mě nebyla ztráta času. 
Přebytečnou bych nechtěla být a obdivuji všechny ty děti, které tam byly nuceny prožít svůj život. 

Pokud máte rádi příběhy z budoucnosti a nejste moc nároční, tak si knihu přečtěte! :)


Hodnocení: 80 % 

Žádné komentáře:

Okomentovat