Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Knihy, které přečtu v roce 2016:  1. Rebel – A. Tintera 2. Padesát odstínů svobody – E. L. James 3. Winter – Merissa Meyer ...

pondělí 29. června 2015

Padesát odstínů temnoty

Padesát odstínů temnoty 

Autorka: E. L. James
Počet stran: 655


Hodnocení: 15%


Po shlédnutí filmu Padesát odstínů šedi jsem dostala náladu přečíst si pokračování, jelikož mě zajímalo, co se proboha v tolika stránkách bude dít. První díl jsem četla už hodně dávno... asi někdy v té době, kdy to poltilo i všechny ostatní, a tak nějak to frčelo. 
Nechápu, že jsem byla tak naivní a myslela si, že druhý díl by mohl být jiný než první. 
Omyl. 
Moje "oblíbené" slovní spojení "vnitřní bohyně" se tam tak často nevyskytovalo. Asi jenom 50x ... a to je sakra málo.. 
No každopádně pokud by jste chtěli stručně popsat děj v bodech (nejedná se o spoilery, a pokud by to tak někomu přišlo, tak se omlouvám), vypadalo by to následovně: 

Christiane, já tě miluju a zůstanu s tebou. 

Ne! Anastasie, neopouštěj mě! 

Christiane, neboj se, nikam neodejdu. 

Já vím, že mě opustíš, Ano. Až se dozvíš všechno, opustíš mě. 

Neopustím, Christiane! Jsi můj a já jsem tvoje. 

Jsi moje, Ano! Prosím, zůstaň se mnou.

....bla bla bla... a tohle se táhle celou knihu pořád dokola a dokola, až sem si párkrát říkala, jestli už jsem některou část nečetla předtím. Autorka knihu mohla o hodně zkrátit. Vůbec by to neškodilo a možná by se to dalo i číst. 


1 komentář:

  1. XD já to nečetla vůbec, i když jsem chtěla, ale babička mě poprosila ať jí dám nějakou knížku do čtečky a zrovna jsem viděla film... a o pár dní později na mě "Jestli ty čteš takovéhle knížky, tak to nemůžeš být kulturně vzdělaná." :D i tak si ale přečetla třetí díl XD
    Jinak film se mi ale docela líbil a jsem teda zvědavá na ten druhý díl.

    OdpovědětVymazat