Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Knihy, které přečtu v roce 2016:  1. Rebel – A. Tintera 2. Padesát odstínů svobody – E. L. James 3. Winter – Merissa Meyer ...

středa 17. června 2015

Odpusťte mi, Váš Leonard

Odpusťte mi, Váš Leonard 

Autor: Matthew Quick
Počet stran: 256 s.


Hodnocení: 90 % 


Téměř pokaždé mé hodnocení začíná u okomentování obálky, jelikož obálka je prostě první, co člověk vidí. Leonard má opravdu krásnou obálku a možná se mi dokonce líbí i víc, než ta anglická. Většinou to bývá naopak, takže je to celkem překvapující. 
(Ale tu nálepku "EDICE SVĚTOVÝ BESTSELLER" bych teda zrušila, protože ty obálky to hyzdí.) 
Každopádně styl jakým je příběh napsán se mi moc líbí a kniha je velice čtivá. Nejvíce mě ale zaujaly Leonardovi myšlenkové pochody. Uvažoval nad věcmi, které mně osobně třeba nikdy ani nenapadly. 
Tahle knížka má prostě hloubku.... 
A pro jakou věkovou kategorii se kniha nejvíce hodí? Odpověď je jednoduchá. Pro všechny. Příběh Leonarda si prostě musíte přečíst. 

Žádné komentáře:

Okomentovat