Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Knihy, které přečtu v roce 2016:  1. Rebel – A. Tintera 2. Padesát odstínů svobody – E. L. James 3. Winter – Merissa Meyer ...

pátek 23. října 2015

Návštěva knihovny 2

Tak a máme tu druhý příspěvek v téhle rubrice.
Do knihovny chodím samozřejmě častěji,
ale ne pokaždé se mi chce fotit knížky
a tvořit příspěvek. Mohla bych se nejspíš dokopat
a hned by to tady bylo pestřejší... 
Moje poslední návštěva byla hodně pestrá,
jelikož sem právě nemocná, musím jenom ležet 
  v posteli a co chcete dělat jiného kromě čtení? 





Na první fotce představuji fantasy trilogii Nejtemnější síly od autorky, která se jmenuje Kelley Armstrong. První díl už jsem zvládla přečíst a druhý mám momentálně rozečtený. 
První kniha se mi líbila a myslím, že by z toho mohl být celkem slušný příběh. Doporučuji čtenářům hlavně ve věku 15-16 let. (já už jsem na to asi starší, ale i tak mě to zaujalo)


Na dalším obrázku se nachází jedna kniha, která patří do mé povinné četby a další skvělý kousek je kniha Ten, kdo stojí v koutě. Na tu se moc těším, ale zatím se stále nemůžu ke čtení rozhoupat. Nevím proč. Je mi jasné, že až dílo přečtu, tak si budu nadávat, jak jsem byla hloupá, že jsem se nerozhodla ho přečíst dřív. 


Na poslední fotce jsou tři novinky, které se mi podařilo předčasně uloupit. Scotland Yard nejspíš nepřečtu, jak se znám, ale obálka mě velmi zaujala. Všechny malé zázraky už jsem stihla přečíst, stejně jako Za hranicí nevinnosti. K oběma knihám se stavím kladně. I když Všechny malé zázraky mě trochu rozhodily svým tématem a po přečtení jsem byla rozmrzelá, tak jsem spokojená. Za hranicí nevinnosti byl druhý díl ze série Rosemary beach. I když nepatří mezi top série, tak se to dá číst :) 






Žádné komentáře:

Okomentovat